Суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа __________________________, платник єдиного податку, далі – ВИКОНАВЕЦЬ, який діє від власного імені на підставі свідоцтва про державну реєстрацію № ___________ від ____________р., з одного боку,
та
Товариство з обмеженою відповідальністю «_________________», платник податків на загальних підставах, далі – ЗАМОВНИК, в особі генерального директора ______________________, який діє на підставі Статуту, з другого боку,
уклали даний договір про наступне:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
-
ЗАМОВНИК доручає, а ВИКОНАВЕЦЬ бере на себе зобов’язання проводити реєстрацію доповнень до кредитних договорів та договору позики, шляхом отримання додатків до реєстраційних свідоцтв в головному управлінні Національного банку України по м. Києву та Київській області.
-
За даним договором ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується провести реєстрацію та отримати реєстраційне свідоцтво не пізніше __________ р.
-
ЗАМОВНИК зобовязується надати ВИКОНАВЦЮ всі необхідні документи та копії документів, що необхідні для виконання останнім зобов’язань за даним договором.
2. ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
-
Надавати ВИКОНАВЦЮ всю необхідну інформацію та документи (завірені копії) для надання останнім послуг, щодо реєстрації та отримання реєстраційних свідоцтв.
-
Оплатити послуги ВИКОНАВЦЯ в розмірі та у терміни, передбачені даним договором.
-
Видавати ВИКОНАВЦЮ, в разі необхідності, довіреності на здійснення від імені ЗАМОВНИКА необхідних дій.
-
У випадку відмови від замовленої послуги негайно повідомити про це ВИКОНАВЦЯ з відшкодуванням фактично зазнаних витрат.
3. ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
-
Провести реєстрацію доповнень до кредитних договорів та договору позики, шляхом отримання додатків до реєстраційних свідоцтв в головному управлінні Національного банку України по м. Києву та Київській області.
-
Виконувати послуги передбачені даним договором якісно та в обумовлені строки.
-
У випадку неможливості виконання послуги повідомити про це Замовника у 3-денний термін. Повідомлення про неможливість виконання послуги є рівнозначним припиненню дії договору і не несе за собою матеріальної відповідальності для його учасників.
-
Приступити до виконання своїх обов’язків після підписання даного договору.
4. РОЗРАХУНОК І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
-
Вартість послуг за даним договром становить 180 000 грн. (сто вісімдесят тисяч гривень) 00 коп. Без ПДВ.
-
Оплата послуг Виконавця здійснюється шляхом перерахування суми, вказаної в п. 4.1 цього договору на банківський рахунок ВИКОНАВЦЯ.
-
По виконанню робіт сторони підписують акт здачі-приймання послуг.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
-
За невиконання чи неналежне виконання обов’язків за цим договором сторони несуть відповідальність у відповідності з чинним законодавством України та цим Договором.
-
За порушення умов оплати за цим Договором, ЗАМОВНИК на вимогу ВИКОНАВЦЯ виплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожний день прострочення.
-
Сплата штрафних санкцій не звільняє від обов'язків виконання договірних зобов'язань.
6. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
-
У випадку виникнення спорів і неузодженостей при виконанні даного Договору, сторони будуть намагатися врегулювати їх шляхом переговорів.
-
Не врегульовані в процесі переговорів спори між сторонами підлягають вирішенню у відповідному госоподарському суді.
7. ПРИКИНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
-
Цей договір набуває чинності з моменту підписання.
-
Цей договорі складено українською мовою у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін.
-
У випадках не передбачених даним Договором, сторони керуються чинним законодавством України.
-
Після підписання цього Договору всі попередні переговори за ним, листування, попередні угоди та протоколи про наміри з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридчну силу.
-
Жодна із сторін не має право передавати свої права і обов’язки за цим Договром іншій стороні без письмової згоди на те другої сторони.
8. РЕКВІЗИТИ СТОРІН
|